Wednesday 5 August 2015

Setelah mencari..aku mula panik.

Assalamualaikum bloggers and readers..

Aku dah mula panik...kalau ada panic button macam kat bank tu memang aku dah tekan.
Tapi cuba men cool kan diri juga.
Kerana aku rasa ianya tidak hilang dan masih berada disekitar aku.
Mungkin salah letak ,,mungkin anak main
Mungkin juga aku simpan dan tak hengat..almaklum ..faktor usia. huhuhu

tapi aku pasrah.
Kalau hilang memang tak berganti.. 
tapi kalau itu tertulis aku redha.
Sesuatu benda tak tak ada nilai bagi org lain tapi bagi kami..

Aku telah back-up semua gambar dalam external hard disk.
Jenis Western Digital 500GB.. 
Baru ja last week..
Kemana pulak letaknya

Aku , bila tengok photo2 lama terusik dek kenangan.
Oh macam ni rupa Aisya masa kecik. Yasmin.
Danish, Akmal, Najmi. Angah Along.

dan aku baru juga wassap gambar2 anak2 masa kecil kat Lurvy.
Juga dibebel dek Lurvy. Print la gambar2 tu.
dan aku nak print la ni bila perasan HDD tak de.

Lebih malang nya HDD tu ada password.

Hanya kerana nak menjaga aurat keluarga kalau org lain terjumpa
Kalaulah ditakdirkan jatuh, org lain tak leh bukak dan cari owner. Hermm
Ada masalah kat situ.

Tapi insya Allah, aku akan jumpa. 

Gambar last dalam tu folder hari raya..

Ni pun amik dari FB sendiri


Ps Selamat hari raya semua


4 comments:

  1. Alahai... lya doakan mudahan brg tu jumpa smula.. selain kngan, bmbang jgk klo jtuh k tgn org y x btgungjawab lain jdnya..tp insyallah, smoga Allah swt lindungi n ditakdirkan dpt jumpa smula..

    Salam aidilfitri
    Maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  2. mintak2 jumpa lah yer bnda yg dicari...mmg sedih klau gmbr kenangan hilang ni

    ReplyDelete
  3. dah minta tolong wife carik tak? insyallah jumpa kalau dia tolong carikan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tanya....suh cari tempat yang dicari 2 3 kali

      Delete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...