Monday 10 August 2015

Celcom oh Celcom: Selesai satu part, dah dapat SIm card


Berbalik kepada masalah Celcom aku..
Ok ok terus ke kejadian hari ni lah yaa..
Hari ni si Celcom menghantar SIM card ke ofis.. terima kasih bebanyak.

Aku cuba try test tanya sang penghantar tu.

"Kenapa sampai jadi macam ni..lama sangat?".
Jawapan schema dia: Tak tau la encik.. tu kena telefon Si polan dan polan.

Aku dah agak jawapan macam tu, saja la nak bermesra, org dah hantar sampai ke ofis kan..koranghado?

Flash back sikit.. Hari Jumaat si polan telefon mengatakan aduan diterima dari SKMM .
sbb tu lah mereka bertindak.
Abis tu email aku panjang berjela kena delete ke..

Detail resit dan laporan pun baru dapat dari SK.. (blue cube jalan ampang,) tu pun setelah dtg aduan dari SKMM..

Ropanya email aku dan lapuran aku kat jln ampang tak bergerak pun,, dipendam entah kemana..huhuhuh.
Sib baik aku email ke SKMM..
Yg katanya org Celcom mintak no aku dari Nuffnang pun sonyap sepi jugak..

Apapun org dah selesaikan masalah waima lambat, kita ucapkanlah terima kasih..
tp jgn la buat lagi..


P.s Device tu jangan lupa lak Celcom..
 katanya lepas aku activate nombor , baru dapat device,, tatau la berapa lama pulak..



Cerita pasal Celcom ni:

1. Akhirnya Aku complain 

2.Complain yang tiada respon


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...