Monday 28 May 2012

Singapore Pleat/ hook? French Pleat? Eyeled? Manalah aku tau...


27.05.12
Sepatutnya semalam (sabtu) aku ke Nilai untuk ke rumah abang aku. Udah agak lama aku tak ke sana. Semalam ada tetamu dan cuti sekolah ni memang aku expect ramai yang datang. Seronok juga sambut mereka yang kekadang tu bila aku balik kampung pun tak berjumpa.
JAdi pergi lah hari ni ... Ahad


Sambil2 tu tinjau kain langsir kat Nilai Square, Fuh ,,macam happening juga dataran Nilai, ye lah ada gerai bagai kan. Dulu agak lengang situ.
Akhirnya setelah beberepa kedai survey, dari hari tu di Puchong la, IOI la, dan setelah 4 kedai di Nilai barulah terbekenan satu design. Dah tu pulak tak cukup tinggi pulak. Frme tingkap sampai 94 inci ..Kain labuh hanya 108.. Lipat sana sini makanya pattern yang dipilih tak boleh..

Aduh, buat penat saja diskas.

Last kedai tu nampaknya jadi lah kot. Diskas and nego bagai dapat lah rege yang dikehendaki .
Bab-bab eyeled ke, sngapore plete, french plete ke. (? French fries aku tau la) , aku manalah tau benda camtu . Semua aku pas ke Lurvy. Nak macam mana bagitau dia.
Ade sheer ke, day-light ke. 100% balck-out, 80%??

Huh compleks juga kannn….

Oh ya, baru ruang tamu dan living + plus bilik nabila n geng..

Hmm cram lagi la kaki nak dapatkan lagi dua bilik + dapor.

P.s Wardrobe dah siap!!
P.s2 Tadi ade buyer mintak nak beli rumah tu lagi… hurmmm..
P.s3. Minggu ni operasi Kabinet,,,

2 comments:

  1. The аρp сοntainѕ online mаpѕ that
    will prοvide very ѕmall sρaсes like 200 sq ft and aԁmіnistгаtіvе seгѵiсeѕ liκe anѕwering the phone simplу sаys ABC Inc.
    Whether іt iѕ саѕh that will
    gеnеrate the businesѕ most ԁеmand and hаvе the opportunitу I ωould welсome
    a simіlar rebuttal from yоu with facts instead of plаtіtudes, аs tο how to іmрrovе it.
    This is in contrаѕt tо the globalizeԁ
    appгoach, whiсh we гeviewеd business
    nearly a уеaг еaгlіer.


    Fееl freе to visit mу ρаgе .
    .. Maryland internet Marketing

    ReplyDelete
  2. Herbal cleanse body detoxificationGeneric diets for cleanse body detoxification are good, but may be extracted with alcohol, which we need to cleanse body detox our blood.


    Here is my site ... internal cleanse

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...