Sunday 12 December 2010

weekend note......

Aku tak tau nak tulis apa.. Tak dak inspirasi. Kalau PM kata tak dapat ilham lagi ( nak election bila). Oh ya wat heppen on friday... pg "digital lifestyle expo." Nama boleh tukar bro tapi benda yang sama la kot. Macm pC fair. eh latak lah nama apa pun kan asal barang aku nak survey ada... Aku pi sampai dekat pukul 6 kot. then kawan aku sampai. Aku survey la barang aku nak tgk.

Then tetiba Mak Long yg dok bentong call nak dtg umah lepas hantar anak dia kat stesyen bas bukit jalil. Balik dari Australia cuti terus nak balik kedah. Aku pun tergesa2 balik...dgn laptop dgn kamera apa pun tak sempat survey. Aku kena balik sbb wifey pun tarak kat umah, pg Dsara.

Ok malam ni lak lagi hampehhh. Kedh kalah dgn Kel. Piala Emas Raja2. Member aku dari kel maybe nak sms aku besok atau post kat fb aku. Dia ni siap ajak aku pi tengok kalau kat lembah klag venue finale. Aku accept dan ok ja kdh kiok... adat la kan... tapi FAM ( depa punya owership jugak kat piala ni), kena la pilih padang yang ok sikit. Apa tarak inspection ka??
Kalau dah start main hujan tu lain la.. Awat aku komplen sbb kdh kalah ka? Waima kedah mng pun aku tak puas hati dgn mutu padang.... apa pun kedah kalah sbb penalty, so tak dak kedah mengena dgn padang...

Aku tak puas hati sbb game terganggu lah.. flow macam hambar ja. Dah la mutu ke laut lagi bola Msia ni. Padang pulak mcm tu...

Final kena la padang elok.....
Filipina tarak padang untuk AFF pun kena main kat negara lain...

Aku tak puas sbb kedah kalah ka??? Malam sikit....Kalah tu kalah la....... no hal, bukan tak besa kalah.. Malaysia cup dulu kalah 3 kali berturut2 final. Dengan team sama...gilossss!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...