Tuesday 7 December 2010

More Motor show pictures....




Pasal motor show lagi...


Memang aku plan tak nak bawak flash, sbb banyak benda kena fikir. Dgn nak kawal 7 beradik lagi. Dgn lens 70-200, berat tul. Tapi bila sampai lagi frust sbb lighting tak cukup. shutter kena low, gegar beb. paling laju pun 1/30. tangan kena steady betul.... last2 tukar lens yg bukak dia besar sikit , i e 2.8, banyak la cahaya boleh masuk.....




lagi satu aku ak reheasal, whether boleh tak bawak semua sekali dalam tempat yg crowded cenggitu.... Aku boleh bawak semua tetapi aku tak leh enjoy sepenuhnya. So aku punya plan nak pergi USS dalam masa terdekat ni kena kansel. opps, postpone mungkin next year. Lagi pun musim hujan. Nak enjoy ride pun mesti beratur panjang. Outdoor pulak tu... MEsti let nih punya.




Ok autoshow balik, bestnya bawak lens panjang ni model sporting, diaorg response and posing ok la. tapi sebb lampu banyak dari atas, muka banyak bayang lor...




Nabila asyik update mama yg abah ni asyik amik gambar model je. Hahaha...


kereta bannyak apa.. gambar diarg pun banyak..gamabr abah je tak de.. Macm biasak lah. Photographer memang tak banyak photonya...




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...