Monday 6 December 2010

Motor Show

Yasmin dgn aksi dipentas Perodua.. Bezza. Bukan yasmin yg best tapi nama kereta ni Perodua Bezza. Samada akan keluar on the road yet to be seen.



Aku berkesempatan ke KLIMS semalam. Ramainya makhluk. Aku tak tau la best ke tak sebb aku bukan arif sangat pasal kereta. Nak survey kereta baru pun rasanya Myvi aku baru setahun jagung. Ehem hm..sebenarnya fulusya pun tarak nak beli yang baru. Aisya panggil kereta Myvi aku tu Lurvy. Asyik gaduh ja ngan danish. Abg dia kata Myvi la, dia kata Lurvy. Lurvy kan abah. ? Dia sebbab sweet ja.Aku jawab dua2 betul. Dua2 happy. Aku pun panggil mine Lurvy. hahaha.

Oh apa yg ada kat situ... Menyimpang lak pasal Lurvy. Ada Bumblebee. Ade kereta. Ada pahlawan melayu 5 saudara.. Yup dinamakan kat kereta. Aku tak tau Proton ada trademark tak nak pakai nama2 sejarah tu. Apa pun ok jugak design dia. Aku miss BAtman car.cess aku terlalu penat.aku takpasti kat mana booth kat mana. Lupa sehhhh. Gila. aku hangkut kamera. Lens 70-200. Angkat anak aku yg penat. Nak amik gambar lagi. kereta kemana aku kemana. kejap2 cari anak2. Takut hilang sebab ramainya manusia.
Peace from Angah..seperti biasak!
Tak pasti model apa. Model Yasmin..
Mengisi borang. Lucky draw, Hadiah depan mata tu.. Toyota Prius....
Enjoy Mcd sebelum masuk KLIMS




Kereta bernama TUAH....


Gambar model? klick sini















Bumblebee pun ada.... Nak amik gambar dgn dia 15 hinggit...


EMAS...








No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...