Friday 25 June 2021

My pizza in the morning

Assalamualaikum bloggers and readers..
Hari ni baru lengan kiri terasa sakit. 
Semalam ok ja. Dos pertama baru.
Kau orang dah di vaksin ke.?

Aku dapat Comirnaty from Pfizer. So far ok ja.
Tak dak side effect. Panadol pun tak makan.

Berpagian Lurvy jogging manakala aku hari ni...prepare breakfast.
Tau aku masak apa..wohahahaha
Pizza..ya pizza..ala yg guna roti gardenia dgn telur.
Then tabur la apa kat atas. Hotdog ke ..cheese ke.


Tiga keping roti dan 2 biji telur dapat satu size personal.

Sat lagi anak2 nak makan masak lagi. 10 minit siap.

Simple dan cepat dan mudah.


Pagi ni aku nak jogging..tapi nak jadi cerita smlm.. Petang..selepas vaksin paginya, ingat nak jogging.
Jumpa jiran..
Tunjuk gaya cucuk dqn bertanya  dah dapat date ke?
Aku ckp..eh sudah pagi tadi.
Eh..ptg nak jogging ke..baik jangan.
Oh..aku diam.
Dia sambung; ada kes kat Sgp ada komplikasi kalau bersenam.

Aku mcm biasa la tak react negatively..dengar ja.

Aku tak setuju dengan berita tu sbb hearsay dan entahlah macam macam teori kat medsos.

Aku briskwalk dan enjoy the evening run.

Pagi ni kerja..oh ya smlm cuti..company bagi cuti hari appoitment cucuk.

So gotto work dan tangan kiri sengal sikit ..aku decided x jogging.. 
Masak pizza ja..yummy.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...