Saturday 17 December 2011

Sabtu : Final Planning

(Kalah lagi kepada Chen Long..Sampai ke peringkat separuh akhir nampaknya jagoan badminton kita...Kalau Chen Long dah sparring partner dia Lin Dan, inilah akibatnya (atau hasilnya))

Daddy aku baru saja sampai dari kampung.. uh daddy tu! Kalau aku panggil 101 kali pun dia tak jawab.. ayah la... Baru sampai dengan mak aku. Siap dengan rombongan datang makan kenduri kat area sini. Aku pun join tadi....
Bawak dodol dari Yala Thailand.. Baru saja depa ronda Narratiwhat siap pusing ke Klate tu. Isnin pagi nak ke KK pulak....


Oh ya pertama kali satu family aku + kakak + ayah + mak travel jauh dan seramai ni.. Harap-harap menarik lah percutian aku seramai 12 org.. Dgn planning nak pergi airport hinggalah island hopping, DIY saja... Yo lah budget traveller kannn..

Now ..need to charge battery kamera... and such...
Planning apa nye.. Tu saja yang dibuat..

p.s .. Lee Chong Wei,, cuba lagi... jgn lupa train pelapis pulak...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...