Monday 5 December 2022

Makan kat Astana Putra

Selalu lalu situ nampak banner bunyi lebih kurang macam ni.
"Set  Nasi Kambing kat Kubur, Tak seram tapi sedap"
Aku uat dek ja kan..
sebab nak masuk situ kena masuk awal dekat Lebuhraya silicon UPM. Ala situ la

Hujung minggu baru2 lalu lagi kawasan tu. Err  memang agak kerap la kan..
dalam kereta, jeling Lurvy .. Jom try nasi kambing kat situ. Lurvy sentiasa ok je bila aku ajak..tak pernah tak ok.


Kan dah tewas dek iklan dan banner mcm tu.

Ye lah kalau tak dak banner tu tak maunya aku kona ke situ.
100% aku tertarik nak try sebab teknik pemasaran mereka.

Aku order set daging kambing.
Lurvy biasa lah tak mau heavy. Koew Tiaw Goreng ja yang dipilih.
nak makan ringan-ringan.

Ok rasa set yang aku amik sedap. Portion nya banyak. Kambing 2 ketul besar-besar.
Koew Tiaw goreng pun sodap ja.
Boleh la korang try.
Harga subjectif la kan. .Maybe agak tinggi sikit aku rasa.
So memasing lah. Check photo photo berikut utk price dan "plating"







No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...