Wednesday 3 November 2010

27,000 km

Servis MyV @ Keramat..
Yang lawaknya, aku suruh service advisor tu betul kan remote sbb tekan tak function. Aku pun balik ofis..

Lepas tu aku terima call katanya remote controll tu tak de isi... Makna dalam tu batery dan chip ke mende tah tak ada pun.... memang la tak function.... Mungkin jatuh dan dalam dia tercampak keluar. Sapa yg buat? anak aku kot.... Lantaklah.. Kasi tukar baru itu remote punya kunci..

MyV aku dah 27000 kilo.. Hampir setahun. Notis peringatan untuk road tax pun dah sampai... Jagn jadi mcm trajet aku..hampir sebulan bawa kereta tanpa roadtax sbb tak perasan dah expired. Sib baik masuk TreasureHunt kalau tak, tahun depan baru perasan.......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...