Thursday 6 December 2012

Photo: Bukit Broga Part III

Assalamualaikum bloggers and readers..



Yeahhhh…Last part pasal Bukit Broga ni.. part III.

Bukan apa, kalau nak masuk photo semua dalam satu entry banyak sangat. Lagipun kekadang kurang bahan2 nak buat posting maka eloklah di pecahkan kepada bahagian 1, 2 dan 3..
Wohaahahahaa..


Oraito…
Ini adalah satu  activity yang agak lasak untuk aku membawa anak2 aku berriadah outdoor. 
Sebenarnya aku ingat simple mimple sahaja nak naik Broga ni. 
Oh, memang simple ja untuk kita –kita dewasa ni, tapi untuk kanak2 kena berhati-hati. Tu yang buat kita lagi penat.. Tapi ada jugak pendaki cilik.. lebih kecik dari Danish,, aku rasa ayah dia dukong kot

Anak2 ni cepat teruja dan nak laju sahaja.. kita yang  kena kontrol.. kejar la jerit la

Anyway.. bila anak2 dah besar , syok melibatkan mereka dalam outdoor cam ni.. Lagi satu, masa tak mengizinkan sangat. Nak tunggu depa besar ke peringkat remaja, kita pulak yang dah tua.. opps sekarang tak tua ke???
So kena amik dan curi kesempatan yang ada.
Memang aku plan untuk camping outdoor dengan depa semua bila masa yang sesuai… Masa kau nak pergi solo molo dengan kenkawan kena kurangkan,  bila anak2 dah boleh join..
All for one, one for all…

Ok lah merapu ke laut pulak.. bukan apa syahdu sikit….

Erm … so enjoy the last photos of Broga series, yang aku daki tempohari:

















Meriah kat atas



Danish nak daki kedepan lagi ..Ada Gunung Tok Wan kalau tak silap..
Majuk aku ajak turun...

















di saat ingin menuruni puncak..
kabus datang menyelimuti..














No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...