Sunday 9 December 2012

Interview Abang Nara si Blogger Beautiful Nara, Most Influentual Blogger

Assalamualaikum bloggers and readers..

Setakat mana anda mengenali pemilik Beautiful Nara?

Ni butir yang aku dapat masa interview empunya blogger yang dikatakan the Most Influentual Blogger di Malaysia.
Katanya top 10 blog yang dilawati.
Bukan kecik punya milestone tu. Memang hebat! Sekarang beliau baru berhenti kerja dan fokus on blogging.. Wowww..

Tentang Beutiful Nara:
NARA adalah negara dalam bahasa Korea. Tempat beliau menuntut 2005- 2008, kalau  tak silap dengar.
Beliau ada juga blog lain yang bergelang amazing nara dan Baby Nara.
Mempunyai beberepa penulis upahan untuk blog..

Tentang family:
Mempunyai baby yang berusia 9 bulan. Agak sibuk menjaga baby memandangkan isteri bekerja dengan Kastam Di Raja Malaysia.Lain2 tak dibualkan masa tu

Tentang rancangan masa depan:
Ingin mempunyai sebuat penerbitan seperti karangkraf dan mempunyai pekerja tetap.

Apa yang hot yang diblog terkini:
Tentang Najwa latif dan Ayahnya serta tentang pakaian Farid Kamil masa kawin...Oh ya beliau more into Gaza isu sekarang..

Yang best about Korea?
Internet yang laju gila..
Dan kenangan masa beliau honeymoon kat Korea yang kabus menyelubungi dan terpaksa memandu 5km/hour. Sangat romantik katanya...




Maklumat ni aku dengar masa bual bicara blogger Beutiful Nara dengan Bernama Radio 24 Khamis lepas. Mungkin yang hot kat blog dah jadi lain. Aku pun tak pi check blog dia..
Nama yang selalu aku dengar tapi tak ingat last sekali aku pi blog si Nara ni.. Mungkin dah setahun.

So butiran ni yang aku garap masa aku drive sambil layan radio. Bukan aku  yang interview dia.
mendengarkan cara beliau menjawab, he seem down to earth, friendly dan tak riak dengan kejayaan. Gud job..

Kenapa aku tak melawat blog dia agak lama.. lama gila, Setahun dah kot.. Maybe sbb aku paham blog dia blog gossip artis dan hiburan..Maybe aku akan usya lepas ni....

Ok lah ni bukan review pasal blog tapi review blogger yang aku dengar masa interview ( bual bicara)..hahahaha.


Ok lah cow dulu nak siap nak pergi Stadium...

Aummmmm... Lets roar with our Tigers!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...