Monday 29 October 2012

Rewind:4 tahun dulu

Assalamualaikum bloggers and readers..

9 March 2008.. Pukul  12.30 pagi..

Dapat SMS  "Bro. Selangor dapat kat Pakatan"

Aku dari tadi  asyik tunggu result election PRU12 terpinga2.
Tak masuk pun result Selangor sepenuhnya.

Aku masih ingat detik tersebut. Aku terus call memeber aku
 Borak-borak pasal election.
"Biasalah result kejutan camni mana nak keluar awal"

Ok . ok aku pun tarik selimut mau tidor.

Esok mahu terbang ke Jyogjakarta. Aku decided ke sana dengan Lurvy awal-awal lagi...
tatk tau tarikhnya akan jadi sebaik saja selesai election..

Masa tu aku belum minat blog lagi...Sekarang nak ku nukilkan seperenggan dua. Sebenarnya bukan pasal election tetapi terpanggil untuk buat entry pasal tarikh tersebut sebab demam election dah hampir.



Sekarang rewind balik masa lalu...
Jeng jeng jeng...:


Di Kuil Borobudur 

.. depan entrance..Agak jauh berjalan dari tempat tiket baru sampai

Nak tau cerita best, upah guide ..very helpful dan informative

Depan kuil Prambanan.. Masa ni no entry sebab baru berlaku gempa disekitarnya. Banyak juga runtuhan kuil berlaku. So demi keselamatan tak boleh masuk.


Erm..persoalannya apakah yang anda buat sekitarnya masa election 41/2 dahulu. Masih belajar agaknya..



5 comments:

  1. nik tak sempat balik mengundi. dah la tu first time blh mengundi kan.

    ReplyDelete
  2. waktu tu saya dekat asasi..dalam kelas, curik-curik borak pasal result PRU..huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...