Sunday 21 October 2012

PAS galakkan rogol wanita bukan Islam?????

Assalamualaikum bloggers and readers..

Aku dari dulu malas nak tulis pasal politik
Walaupun aku mengikuti dgn penuh minat.
 kali ni aku pun tak nak sentuh pasal politik
Tapi Dr  ni banyak cakap sangat ni pasal Islam.
Aku tak boleh tegur dia.??

Tapi aku boleh tulis blog..

Aku rasa kalau kita tak tau pasal satu benda baik jangan cakap...
Aku tak tau pasal undang2 dia..
Sbb tu aku tak nak ulas apa dia buat..

Tapi dia agak lebih sikit la lately..
bahaya jugak ucapannya.

tak kisahlah  sapa ke..
Ada ka org galakkan org lain merogol??

Apakah tujuan..?

apakah ini pasal politik..?
Adakah hanya org politik saja patut cakap.?
Atau pasal Islam?
Atau pasal keharmonian
Atau sudut mana nak handle ni..
Kenapa org politik tak bagi tunjuk ajar kat dia..
Mana org yang reti ni. ..??


Ni kisah politik ?
Ok' kita tunggu org politik.. 
kita dok tepi...?
jgn jaga tepi kain...?
 Gitu?

2 comments:

  1. wak harap Muger2 negara akan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa.. aminn ya robbal alaminn

    ReplyDelete
  2. Aman sentiasa, InsyaAllah..no worry ok

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...