Spacious!
Ruang letak barang sangat-sangat besar. Terkejut aku tengok. Seriuosly one of the bigger boot space.
Lagi satu yang besarnya ialah logo. Oh mak datuk..besarnya logo proton kat belakang tu. Even logo kat Exora pun kecil... Bigger logo make the "backside" small. Mungkin bertujuan untuk memacu Proton di persada global. Its a small detail tho'. Tapi aku memang perasan.!!
(Sebenarnya aku n Lurvy masih phobia dengan power window proton.. Ok Ok.. tu cerita lama. Tapi macam trauma jugak setelah mengalaminya di zaman Waja. )
....................................
Dalam pada itu aku memerhati sikap pemerhati dan pelanggan yang datang ke ruang pameran. Mungkin perbuatan ini hanya dapat di pameran kereta Malaysia kot, i.e Proton dan mungkin Perodua:
1. Boleh dikatakan semua pelanggan atau potential buyer akan ketuk-ketuk body kereta Proton.
Kesian tgk salesman, boring ja kan tengah explain , customer dok ketuk ketuk body kereta.
2. Ada satu customer boleh pi "hinggut" steel bar kat bahagian enjin bukan main kuat lagi. Gila! Nak uji kelasakan kot.
Lurvy bisik kat aku" Dia tu macam nak beli lori ja.." Ingat Proton tu jual lori ke ape?
Serious lawak.. boleh dia rengkuh steel bar sambil "hinggut" macam org hinggut pokok nak bagi buah jambu luruh...
Kah Kah Kah...
memang tak patut...!
Logo yang agak besar...(small detail may be..)
Salam...
ReplyDeleteGila apa pi gayut kat steel bar tu, mana2 kereta pun boleh patah, adoiii...haha
tu la pasal..Kalau kat kereta honda n toyota tak dibuat la pulak...
ReplyDeletemanteliti org kita.. hehehe
ReplyDeleteitu baru sikit, blom lagi yg cuba masuk dalam bonet.. (ader ker?) heheheh
poseng..tu nak seludup org tuh.
ReplyDeleteHahaha..kita yg dtg nak tgk keret terus jd tertgk telatah org yg dtg kan?? mcm2 pesen org yek..
ReplyDelete