Saturday, 28 April 2012

Bacalah (II)

Lama tak ke Sunway Pyramid walaupun agak dekat...
Nak mencari buku kenalah ke kedai yang besar sikit..
belum apa2, buku kartun yg masuk bakul dulu..



Usha jugak kalau ada buku baru...



Asal mau baca apa pun boleh lah Aisya.. nak tanam minat

Yang ni pun nak jugak... Buku Barbie la abah!!! Adoi...



Cari rak pulak




Enjoy....

6 comments:

  1. alahai bestnye dapat g oversea.. kami ni thailand pun xsmpai lagi

    ReplyDelete
  2. Bestnye! org oversea memang suke beli buku ea?
    my baby kecik lagi so bile dapat buku baik masuk mulut je

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegi tak pesta buku kat pwtc hari tu?

      Delete
  3. best je tengok header...bile ler sapat merasa pegang salji..hikhik

    anak2 memang kena selalu bawak gi kedai buku, perpustakaan..biar dorang suka membaca..

    ReplyDelete
  4. tgk ni tingat plak kt kinokuniya, huh...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...