Tuesday 9 August 2011

Ramadan Hari 9: Uncle ni tetap awal......


Sampai rumah, alamak gagal lagi. Melihat rumah jiran dah terpasang.Dengan megahnya.Dia Cina. Aku ketinggalan lagi.. Awalnya dia bertindak..Atau aku yang terlewat. Tapi sebenarnya dia yang bagi hint untuk aku bertindak. Tapi kali ini terlalu awal kot. Ingat sempat la 15 haribulan, rupanya 9 haribulan dia dah pasang. Aku ingat aku nak pasang dulu..Oh uncle Goh pantasnya kamu...

Tahniah uncle kerana tetap unggul dalam memasang bendera sempena Bulan Kemerdekaan. Merdeka!!!


Selamat berpuasa dan terus menunaikan ibadah dalam bulan yang mulia ini

9 Ramadan. ooppss sekarang sudah 10 Ramadan
1132 pm

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...