Wednesday 10 August 2011

Mari teruskan...

Mari kita teruskan.. walaupun ada beberapa yg belum jelas dan menimbulkan persoalan.. Tetap manusia mempunyai anggapan dan persepsi masing-masing. Manusia ada pendapat memasing dan itulah yang perlu dihormati. Ada yang menulis kerana minat menulis dan ada kerana perkara lain.. trafic?.Mungkin, mungkin kerana,,err entah. Ada yang meninjau sekali lalu dan ada yang mengingin kontroversi. Ada yang memahami dan baru difahami. Ada yang mahu difahami sentiasa. Nama pun manusia.

Aku ada satu lagi langkah yang perlu dilakukan sebelum semuanya selesai.Sebelum move-on. Dont get stuck to the past then we could not move forward!

Wokeh. Apa aku membebel aku pun tak pasti. Yang penting ni ekspresi kat blog aku..yeahhb weblog aku. My log my diary.

Ok hari ni 10 dah Ramadan.. 10? Pantasnya sekencang angin.

Dah 1 per 3 bulan dah hampir habis. Bulan Masehi pun dah bulan Ogos. Sekejap sahaja masa berlalu... September..Yeahh. Dan October. November ..Disember... Tinggal beberapa bulan ke tahun baru..

Hari ni Danish perlu klinik aku pun ambil cuti. Boleh settle pelbagai benda. Benda yang tak disangka-sangka pun terjawab dan boleh settle pagi tadi.... Then close account TNB rumah yang dijual...

Danish batuk-batuk dan berkahak. Tapi under control.... Mlm ni ada jemputan iftar . Entahlah manage balik umah sebelum terawih pun tak pasti..

P.s Mari teruskan kearah kebaikan.. Just 20 days to go... and more-more days after that sehingga dipanggil mengadapNYA, atau Kiamat..yang mana datang dulu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...