Saturday, 6 August 2011

Cerita produk halal haram

Salam untuk semua... sejak dua menjak ni banyak cerita putus tunang. Boleh kata banyak jugak blog cerita pasal Khairul Fahmi dan Ally Iskandar..Mungkin memberikan faedah kot, cerita macam tu.. Mungkin juga tidak... Namun,,,,Biarlah meraka buat yang terbaik untuk kedua2 belah pihak..

Ni ha cerita pasal produk halal ( atau haram).. Kena check la dulu.. Dan harap pihak berkaitan ( terutama pemilik) boleh menjelaskan kepada umum...Kalau was-was semua pihak rugi. Kalau org tak beli sebab ragu-ragu peniaga rugi, kalau peminat produk tu tak beli, tetapi halal, semua rugi..

1. Baca disini sila click >>>> Product Kecantikan
2. Click sini juga>>>> Restoran

3 comments:

  1. alahai.. Kesian kat Datuk Siti.. btw, my mom pengguna setia simply siti.. camna ni? huhu

    MySuaraBlog: Jadikan TELUR Sebagai Pilihan

    ReplyDelete
  2. aah betol3..
    mcm musim putus tunang pulak..

    and bab halal haram tu pun,
    kesian pengguna islam skrg..hemm







    salam kenal dr cik ana ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...