Friday, 23 December 2011

Cuti-Cuti Sabah: Dari Gunung Turun Ke Pulau...

- Kabus di Kinabalu-


..Alhamdulillah... selamat sampai ker umah malam tadi.... semua letih dah penat. Angah macam nak demam.. pergi bercuti tempat sejuk dari biasa.. kemudian terjun laut, snorkling...



Agak padat percutian kali ini tapi superb. Sabah Best!



Aku akan karang entry percutian ni untuk tip pembaca, sila klik:

Sabah trip day 1: Isnin Koiso



Sabah trip,Sewa van: Urvan 14 seater





Tamparuli dan Pekan Nabalu




Aduh, berkabus pulak si Gunung Kinabalu


Timpohon Gate



Gersang di Kundasang


Mendaki gunung Kinabalu

Pendakian sampai sini....


Pendakian berakhir

Rendaman air panas poring..


Dengan percutian berdarah...
Dengan ikan menggigit kaki...


Menuju pulau...
Kampung air pulau gaya..
Birthday gurl dikaki gunung..
Berita baik PMR 2011 untuk Along, ..syukur atas kejayaan
Huh..menarik , dan penting semua happy..




Photo atas untuk permulaan...



-Kabut di kaki gunung-



Nanti sambung entry... ok...


Thnks for reading

Dan satu lagi photo dari Sabah...




Aperture:F22
ISO:400
Exposure time: 0.769s
Focal length: 18 mm

10 comments:

  1. thnx for visiting Sabah...hehehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. sabah mmg best. tmpat yg sgt sesuai utk melancong. sy yg 4 tahun belajar di sabah pun x abislg pusing sabah. tiap tahun mesti pegi sana..

    ReplyDelete
  3. Assalam bestnya cuti2 sabah, akk belum kesempatan lagi berkunjung ke sabah mahupun sarawak huhu

    ReplyDelete
  4. bestnye !! nak pergi lah ..hahaha =D

    ReplyDelete
  5. @ EmbunRosaliza.. InsyaAllah nanti sampai la kan.

    @ Aisya.. Silakan... Aisya ? MAcam nama anak..

    ReplyDelete
  6. kalau ikut plan, thn ni nk ke sabah tp dah ada ank kecik...kansel..tgu si kecik ni besar sikit...hihihi...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...