Tuesday, 26 July 2011

Tiket bola sudah habis???

Biar betul? Betullah. Memang dah habis.... Pukul 2 tadi katanya. Tiket yang di jual di Bukit Jalil habis pukul 2 ptg setelah kaunter dibuka pukul 9 pagi.

Aku tak beria sangat nak beli hari ni. Terlalu awal kot. So balik ofis petang tadi singgahlah Stadium Bukit Jalil. Sampai2 je sunyi sepi. Org tak de beratur. Tanya pengawal kata tiket dah habis pukul 2 lagi. Alamak, tu lah tak beria sangat. Org dah serbu kot...

Macam mana ni... Sambil2 melilau kat situ nampak sorang (lelaki/perempuan rahsia). Kerja kat situ katanya.

Aku tanya: Jual tiket ke?
Dia: A'a, dah habis pukul 2 tadi lagi..
Aku: Ye ke? SO esok ada lagi ka?
Dia: Esok bukak pukul 9. Datang la awal
Aku: Esok kerja la. Tak leh kuar lagi kot. Tadi dah keluar hantar kereta servis.
Dia: Nak beli banyak ker?
Aku: Tak lah banyak untuk member. Dia kat Vietnam. Dia cal tadi mintak beli tiket RM50 . Semua empat keping. Tu yang datang ni.Dia dah beli tiket balik Malaysia. Kot dia tak sempat beli sendiri.
Dia: Tiket RM50 semua dah habis. Esok hanya Rm30 sahaja yang akan dijual. Esok datang awal.
Aku: Ok lah. Mungkin kawan lak datang...

Pssss...Tapi dia promise nak tolong.. Terima kasih. Alhamdulillah, untung gak ramah ngan org ni..

Apa pun tunggu esok lah samada berjaya ke tak.....

2 comments:

  1. rm30 tu kt mana? yg jauh kt ats tu ehh?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...