Thursday 16 August 2012

KEJAM BETOL LAH!

Memang sadis/ ganaz/ tak berperi kemanusiaan budak ni...
Tak ada mercun, tak boleh bakar mercun, orang DIBAKARNYAAA!!?????
Apa? Ingat dia tu lemang ke apa.



Really A MOST Wanted person in Malaysia...



Berita...

KUALA LUMPUR: “Anak sempat memberitahu ibunya dan menulis nota kepada pemandu ambulans memaklumkan teman lelaki yang membakarnya sebelum tidak sedarkan diri,” kata bapa gadis mangsa dibakar teman lelaki, Mat Zaki Mat Hussin, 45.


Menurutnya, mangsa, Nurul Firzanah, 16, masih dalam keadaan kritikal kini dirawat di unit kebakaran Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Katanya, anak keduanya itu sudah tidak bersekolah sejak tingkatan dua seorang yang cekal apabila melarikan diri dengan hanya memakai pakaian dalam untuk meminta bantuan.


“Mujur ada seorang lelaki yang membantu anak selepas melihat dia berlari meminta bantuan.

“Pada masa sama, lelaki itu melihat terdapat dua motosikal milik teman lelaki anak dan rakannya ada di situ, manakala mereka sudah melarikan diri,” katanya di sini, semalam.

Mat Zaki berkata, hari ini anak gadisnya itu akan menjalani satu pembedahan di bahagian tengkuk ekoran terbakar teruk yang mungkin akan menyebabkan anaknya itu tidak boleh bercakap.


“Saya harap anak akan sedar dan dapat menjalani kehidupan normal seperti biasa,” katanya yang mahu keadilan ditegakkan dan individu yang terbabit menerima hukuman setimpal.

Harian Metro semalam, melaporkan seorang remaja perempuan berusia 16 tahun sempat menghubungi ibunya memaklumkan dirinya dibakar teman lelaki di kawasan semak berdekatan Seksyen 1, Wangsa Maju.

5 comments:

  1. budakbudak zaman sekarang . Berani betul dyorang nih !

    ReplyDelete
  2. Hisy..bengong betul la wat benda camgini..tak berkeraperimanusiaan (typo)

    Orang gila main baling batu kat cermin kereta

    ReplyDelete
  3. @hudahasan bukan berani kot..jahat tu.
    @KizZ..kejam betol

    ReplyDelete
  4. bdk2 zmn skrng mmg x de otak..ops..akl ad x leh pakai..hmm..x leh slhkn dorg gak.Mak ayah skrng nie terllu bg kebebsn.Open minded x bertmpt.tu la jdnya.huh! nauzubillahminzalik.

    ReplyDelete
  5. cari sampai kelubang cacing...pastu hukum seberat2 hukuman..jadi iktibar untuk semua...suke2 bakar orang macam bakar sampah...ingat nyawa bolih dijual beli..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...