Tuesday 28 June 2011

Treasure Hunt: Permulaan

Maka acara yang dinantikan pun tiba. Rekod penyertaan paling cepat. Quota kategori "family" dalam setengah jam saja dah penuh!!!! Ramai yang kecewa..! Mungkin penyertaan kali ini amat menggalakkan kerana ada acara Family Day kat Tambun.




Persiapan.


Aku bertugas diluar kawasan hari Khamis dan Jumaat. Sehari selepas briefing kena keluar. Jadi persiapan untuk soklan2 yang bukan "route" agak kurang! Apa pun redah jugak lah. Bersedia atau tidak.... redah saja jalan itu!!!!!

Pada pagi sabtu, kami sampai pun antara yang akhir.Semuanya berkobar-kobar. Yang early bird ( ada hadiah) pukul berapa dia org sampai pun tak tau.


Flag -of pukul 9. Masa diberi 5jam. After 30 minit disqualified. Ala jarak sini i.e KL ke Ipoh ja. Memang boleh tapi realitinya 80% kot kena penalty dan ramai yang lebih masa 30 min yang dibenarkan.

Time kami pukul 9.12, so kena sampai destinasi pukul 2.11pm. Itu yang penting. The rest tengok la kat jalan nanti. Dgn 6 anak2 mungkin haru biru. Lurvy dah pack segala biskut dan jajan untuk pujuk dia org supaya tak meragam.............

Picta sebelum nak gerak dan di awal pagi...
Group photo







cheeseeeeeeee...





mentari mula memancar.




kami berikrar...





kumpulan baju merah?





baru nak pasang sticker?



deretan kereta...



bersiap sedia bergerak kepetak mula

2 comments:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...