Wednesday 15 June 2011

OK, pompuan ni nak mencuba ye...... Part III

Photo credit : imxiiaoshenz.blogspot.com

Lagi email from Zaina..

Cenggini..Mola2 dia add aku kat FB. Dari profile pic, dia punya muka ada iras2 rakan sekerja kat tempat aku. Tapi dept lain la.Ye lah kan ramai muka2 baru masuk yang aku tak perasan sangat. So aku accept la.
Any way ni dia punya email latest atau yang ke3… Nanti bila2 aku balas lah next month dia nak mai ..katanya.
Tak ada tempat nak stay…kata dia.
Belasah lah labi… Kata aku. Dulu kata ayah dia ada belikan share and banyak harta.
Stay saja kat hotel Carcossa ka( uik tak boleh.. nanti kot kena rakam..hahah) APA PUN TAK BOLEH :bak kata jambu
Mandarin Hotel ka…kata aku.
Aku balas jugak nak layan..banyak mende aku nak layan.
aku harap dia tak respon pun tak apa,, tapi kalau dia respon aku layannnnn…
( Eh macam Perkasa pulak kan aku ni,, kata perkasa tak setuju demo ,,, kalau puak sana demo puak sini pun nak demo. Nak tunjuk kekuatan sama paling ramai. Bagi logic aku la kan. Perkasa postpone la sehari. Jangan buat hari yang sama, bertembung kan susah. Sibuk polis nak control. Lagi satu kalau buat esoknya bolehlah org atas pagar join dua-dua kali.. Logik aku…..memang tak logic kan)

Eh balik cerita awek fb.. ni ha email dia.Oh, sebelum tu aku dengar cerita yang ada org kena caj maintain fb sampai 1.8 million.Awat aku punya free saja. Geng blogers semua, nak Tanya… FB ni ada bil tak?..karang tetiba sampai bil kat umah aku, pengsan.Kuang-kuang –kuang…

Ok ok ni email dia..layannnn:

Hello baby ..actually i live and work in the UK and my father is from Sabah a state in Malaysia but since i was born i have never been there that is why i have chosen to come over and see how Malaysia looks like, and i don’t no anybody in Malaysia because i have never been there, and i went through your profile and chose a man of your kind that i will be with when ever i'm there ,because i don’t know anybody in Malaysia you are the only one that i no ,and you have to show me around when am there because i will be coming by next month i will stay for 2months i hope you will have enough time for me .i will give you a call so that you will come and pick me at the airport ok...I'll be waiting to read from you thanks hummmkissssssssssssss here is my mobile number +447031832*** ( aku padam last 3 digits) you can call me anytime. I await your call and reply.


Link berkaitan..PArt I

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...