Sunday 24 April 2011

Mengenai aku dan blog...





Tepat 1.00 pagi. Tadi aku post satu photo sekadar menghilangkan keboringan kat Luguk ( oh ya Luguk adalh blog aku satu lagi) . Kemudian aku rasa nak tidor.. Lately memanjang aku tido kat depan tv.
Dan selalunya TV tengok aku. Sebab apa, sebab aku malas nak angkat anak2 masuk bilik...so dengan aku2 tido kat bawah. Lurvy complain pulak...
Ok, sebenarnya aku nak hampir nak shut-down laptop ni. Tetiba teringat nak check sejak bila aku on blog ni. Ah‘a ye aku pun tak pasti sbb ianya bukanlah satu tarikh yang penting untuk aku ingat. Banyak lagi benda yg aku rasa aku perlu ingat esp birthday sebanyak-banyak. Ramai tau...

So aku pun back to past , tengok balik first posting.. Tarikh nya 26/4/2010.. huh hampir satu tahun blog ni wujud, punya lah lama. Masa tu ianya sekadar diary je kot..suka2. Hanya 3 posting("entry") dalam bulan April 2010, kemudian May sebanyak 6 "entry"..

Selepas tu melangkau hingga bulan October, itupun 1 entry. Yang aku mula galak (boleh ke guna galak) menulis dalam bulan November dan Disember. Masing2 19 dan 26 "entry".

Total 2010 hanyalah 55 "entry" sahaja....Tahun ini saja baru bulan April dah 127 entry.

Apapun hampir setahun blog aku diputerakan.. Tapi aku rasa aku aktif berblog baru 6 bulan kot... sejak November lepas... aku tak tau kenapa turning point aku minat blog ni......

Dan masalahnya time2 macm ni aku baru boleh menulis..huh 1.30 pagi dah..... i need to sleep..!!!!
JUmpa lagi posting seterusnya....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...