Wednesday 10 October 2018

Suka juga akhirnya...

Last last..." ikut suka abanglah,,,"

Yesss

Itu lah Lurvy. Kekadang tegas dangan keputusan. Aku ni kena balance apa yang aku rasa terbaik dan mana yang akan aku ikut pandangan dia.

Kali ni aku pula pujuk. Boleh lah yang ni...Sebab aku dah suka..wohahaha

"Tapi seat belakang tak best"..

"Eh apahal seat belakang pulak", Bila pulak kita ada driver nak duk belakang jer.


 Lurvy ni pegi test drive asyik nak try kerusi belakang saja. Tak mo duk sebelah aku.

" Ye lah kan anak anak dah besar. Kalau diorang bawa nanti, abang duduk sebelah. Yang ada kat belakang, mesti nak seat best"

Ermm betul juga..
Tapi aku dah suka kereta ni. Powerful, handling yang bagus, Unik.Agak lain dari kebanyakkan orang,, Hahahah. Pedulikan apa org kata..

Bukan senang nak cari SUV yang sesuai. Aku kena suka . Lurvy lagi lah sebab dia yang nak bawa.

Amik masa yang lama  untuk decide. Last last dia setuju, dan setelah sekian lama, dia makin suka, 
Kan tepat pilihan aku. Mula-mula goyah juga, nyaris nak book Xtrail. Nak tunggu Honda tak de stock.

Jadi aku hadiahkan dia SUV, yang mula-mula dia reluctant, tapi makin serasi nampaknya. Awal sebulan dari birthday dia sebab masa tu GST free. . Settle! T

So aku gunalah her old car now, smaller sbb aku travell jauh .


Aku cakap kalau tak suka juga, kena beli HRV nampaknya.

Tapi knowing Lurvy she will say that "mengarut nak beli lagi."

Ermm entah entah untuk aku pulak...


#Forester i.p 2.0





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...