Wednesday 16 November 2011

Aku memang jeles........

Sebijik kan??





Jeles tahap cipan dengan blog ni . Bukan apa, dia boleh update hari-hari. Posting pun sempoi..


Maunya tak geram, semua posting ada maksud tersirat. Simple yet meaningful..cewah!!!



Aku tak mau komen panjang.. nak puji dia dalam kejelesan.


Short and sweet.....



inilah dia blog bro Gedek... "blog begin at fourty"!!!





Ok ok... nak tulis panjang juga.Aku tetap aku..hahaha



Kekadang entry Gedek mengingatkan aku tentang masa lampau.. Ada refleksi tentang kehidupan dalam gambar dia, maksud aku background punya gambar. Yang foreground tu gambar dia..dah leh kenal kan.



Uniknya kan..nanti bila dia umur 80 (insya Allah) bila dia scroll balik boleh hayati perubahan fizikal beliau. Yess we do change over time. Tetapi kita yang tak perasan perubahan dalam diri kita. Samalah dengan teknologi. Kalau koma 10-15 tahun tentu cuak bila bangun tengok hp boleh slide2 cam tu. Ataupun cakap sorang2 sambil berjalan .. tentu org yang sedar dari koma kata org dah gila kan...



Eh apa pun..


apa pun apa?? Aku tengah review blog bro Gedek .. Macam lah review sangat kan... juz jeles sangat macam mana dia boleh ada idea dan kosistency dalam entry!!!! Taklah meraban macam-macam seperti blog org lain ( dibaca, blog aku...)




p.s Keep it up bro!!!! yeahhh. Blog begin at forty indeed......

1 comment:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...