Friday, 14 October 2011

Baru cukup satu family......along bercuti....

Semalam Along balik bercuti..setelah selesai PMR. BAlik naik bas ..ye lah kena ajar berdikari sikit..Hmm dari pukul 11 keluar asrama, pukul 6 baru sampai kat TBS.. Berdikari sangatttt.



Bas paling awal pun pukul 4. Kawan ajak tumpang pun taknak, sbb dah janji dgn kawan nak balik sesama.. Ok la kan nanti terkontang- kanting pulak kawan...


Pagi tadi entry senyum-senyum ja.. Tetiba ada besday function..macam besa lah rutin ofis..

Eh tengok2 nama aku kat kek...lol...cam ner leh lupa???? Kahkahkakakaka...seyes aku terkejut.

Oh semalam sepat pergi Witecoffee Kopitiam minum ngan kawan. Tak sangka dia bagi hadiah baju..Batik Indonesia.. Erkk..aku phobia sikit dengan Indon ni lately.. Tapi thnks alot, fren.. Nanti pi Vietnam pulak jangan lupa...


Terus tak leh online. Dengan semua quorum ada kat umah . Biasalah terperap kat hostel selama nih..balik umah merdeka la sikit!!. Mau la nak lepas gian fb la apa kan...

Balik jumpa member pun dah lambat...Tidor berteman tv je lah...



Oh sbb dah cukup quorrum..nak post lah picta..

4 comments:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...