Sunday 23 October 2011

Aku harap satu saja...




Aku memang tak sokong Najib..errr Najib punya team iaitu MU... walau bagaimanana memang aku kagum dengan MU terutama Sir Alex Ferguson... Sentiasa menunggu aksi perlawanan besar sebegini. Aku not "MU hater". aku sanagt kagum dengan supporter MU dan lagi kagum dengan supporter Liverpool. Sangat-sangat passionate mereka ni.



Aku jangkakan(harapkan) malam ni MC menang 1-0 saja.. Tetapi kad merah Johny Evan menjadikan perlawanan berat sebelah. Agak malang MC gagal menyerlahkan kehebatan dgn 11 lawan 11. Dan mungkin MU boleh bangkit juga walaupun ketinggalan kalau masih dengan 11 org...




Tahniah MC...lets get noisy... u all deserved it... Bestnya team Najib kalah..err maksud aku team bola...




Aku harap 1 saja tapi dapat 6..wow..wow ..wow...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...