Sunday 25 September 2011

Sempat lagi keluar pergi dinner...dengan orang sakit pun ikut juga

Tadi Lurvy datang bawa semua anak, kecuali Angah sebab ada event sekolah.. Riuh rendah wad ni... Sekarang ni Danish dah tidor. Sat gi aku nak kena kejut. Ubat dah sampai..nakk kena suapkan...Sementelah itu aku tatau nak buat apa. Update diary ni lah...

Petang bila nak balik kami pi dinner semua sekali. Dgn Danish yang tangan ada jarum pun join.. Pikir punya pikir, teringat Restoran SABA kat Setiwangsa. Tapi tak pernah pergi dan tatau kat mana. Sampai je simpang Keramat, ada shop lot nama dia Jelatek Square. Instinct "treasure hunt" berbisik.. Kat sini kot. Tapi kereta laju macam biasa gak, dalam hati nak amik simpang kanan.

sound Lurvy: Cer tengok kat kedai2 tu. Entah2 kat sini.
Memang betul kat situ.

Pendekkan cerita.. order dan makan serta tapau untuk angah...Dia punya tapau size macam Quarter ja..tp pesan tadi half punya size.

Kat kounter tanya la..Dia kata memang itu saiz dia..

ooo ok..saya selalu tapau kat Cyberjaya.. ni first time sampai restoran sini.
Dia tanya" Yang mana lagi sedap". Macam manager kot..Melayu.. Tapi sure bukan pelayan sbb tak pakai baju uniform pelayan. Gaya pun bukan..

"Errr yang kat Cyberjaya lagi sedap..."Aku direct saja. Sebab anak2 aku macam tak nak makan la pulak,, selalu kalau nasi arab ni bukan lagi..

Ye lah bang.. kita dah guna semua sama..resepi sama..sukatan sama,, tapi tak leh lawan air tangan chef .. Itu sajalah yang lain...

Entahlah ya, kalau McD ke apa ke,,rasa sama saja kot...
Mungkin McD tiada sentuhan tangan kot,,,semua mechine buat..supply semua tempat..hanya grill je daging burger tu... tu yang rasa sama.. entahlah..
Atau aku dah kenyang..tibai nasi Danish kat ward tadi...mungkin jugak!!1


Err

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...