Monday, 19 September 2011

Oh wanita...aku makin risau apabila kemaluan pompuan makin kecil...

Arghhh...aku kecewa. Aku cuba untuk menulis sehinggakan aku sendiri akan berkali-kali mengulangi untuk membaca tulisan aku sendiri. Aku kagum dengan ketrampilan dan kesyahduan tulisan orag lain. Sangat-sangat terkesima.. Mengapa??
Aku cuba mencari jawapannya. Mungkin mereka menulis dari hati dan penuh dengan minat. Begitu "passionate" sekali.. Mereka menulis bukan kerana nama, walaupun pada akhirnya nama mereka akan ditulis kembali oleh orang lain.

Terkini aku tengah "struggle" untuk membaca Anna Krenina ( Leo Tolstoy). Penulis ini dikatakan antara penulis terhebat.. Buku yang perolehi adalah Volume II.

Aku dapat masa Sale oleh Dawama. Yep Dawama, syarikat percetakan yang diberi kontrak oleh DBP. Oh aku membeli dah bertahun sbb ianya merupakan antara karya terbaik beliau. Aku rembat dulu Volume II walaupun volume I entah di mana akan ku cari.

Akhirnya tiada pun ku jumpa..Volume I dalam bahas Malaysia. Aku hampir putus asa dan seorang sahabat mengirimkan aku PDF format untuk bahasa Ingerris. Dan aku masih membacanya...Aku lupakan untuk mencari volume I... aku tumpukan untuk meneliti penulisan beliau yang diterjemahkan kedalam bahsa Inggeris

Mungkin ada rahmat kerana mungkin bahasa Inggeris lebih banyak vocab dalam menggambarkan suasana. Mungkin bahasa Rusia lebih berkesan, tetapi aku pula yang tidak paham.

Berbalik kepada persoalan aku. Aku mungkin tidak menulis seperti org lain. Aku juga tidak mahu menulis sekadar untuk menarik perhatian, tapi tidak berkesan. Ingin juga aku membuat kontroversi seperti,, entah lah, Mat Sabu??? Atau..entah lah tak boleh terfikir aku tentang kontroversi ini...cuma aku ada satu topik yang mungkin mencetuskan kontroversi...


Wokeh,kembali kepada topik aku, Bagi akulah,, .. Kemaluan Perempuan Makin Kecil!!!! Dan kemaluan lelaki besar tu lah jugak kot...

Itulah padangan aku..bila aku terbaca dan melungsuri pelbagai media...

Jap2 sebelum buat andaian atau kesimpulan, terutamanya wanita yer.. perempuan nanti dulu.. betina pun nanti dulu lah.. MAaf kepada wanita-wanita.. entry ni bukan untuk anda...

Kemaluan perempuan makin kecil?? Ermmm.. Logik aku lah. Dulu banyak tempat perempuan malu nak tunjukkan.. Yang paling dahsyat muka pun tak mau tunjuk.. MAlu beb!! Atau sebenarnya tuntutan budaya atau agama.. Dan aku tanak celoteh ttg agama...aku tak layak..

Kemudian entah apa ledakannya.ledakkan liberal...pendekkan cerita lah kot... sikit-sikit dah tatau malu.. Mula-mula pakai bra saja...kemudian bikini 2 pis 1 pis bagai... Makin kecil la kemaluan tu ..ye dak...

Eh aku pulak menyibuk??? Nanti aku tulis kenapa..

Pompuan kata ikut suka lah yer..Ikut suka? erm tak leh kata apa...

lately...dah kat publik, pakai skit pendek dan tak pakai spender...so kemaluan nya dah bukan kawasan ari-ari tu kot..Tu dah boleh terdedah.. Yang kemaluannya makin kecik . nun terselindung masa "Cross leg". Yang lain tak perlu malu.. ( rujuk ratu columbia ke sapa tah... ada entry pupolar pasal ni kat blog2)

Contoh lagi..Lady gaga... Bra tak pakai..Nipple sahaja yang ditutup..Dengan apa ye masking tape kot...Alahai kecilnya kemaluan dia(mereka)...Itu saja yang malunya..

Akhir sekali...yang makin kecilnya, bukan kemaluan org Malaysia kot... Org putih dan kaum-kaum yang sewaktu dengannya.

Perempuan atau wanita Malaysia ok... Tapi trend ketat, sempit dan bonjolan sana sini makin meledak..
Atau aku saja yang peraan...wakakaka.

Kenapa aku yang sibuk.. Takut la kemaluan wanita kat sini pun akan kecil...Dahla org kata nafus wanita 9 bahagian.cuma malu ja yang meyebabkannya under control..

Takut sesetengah puak yang nafsu 1 bahagian ni yang naik syeh..kerana puak yang malu 9 bahagian dah jadi 1 bahagian...

Eh apala aku tulis ni.......layan saja lah..

Bukan kontrovesi sekadar menulis apa yang terfikir......

2 comments:

  1. chop! i struggle untuk memahami phrasa yang u gunakan........ tp maknanye difahami...

    deme pakai camtu pun sebab lelaki jugak... mentality... tak seksi dan seksa= tak cantik! bertutup litup= kolot.... tgk pereka2 fesyen, penjahit2 baju... nape x cipta baju yg cukup kain sahaja? dan selalu yg laris penjualan yg seksi seksa jer..

    so.... bersama2lah kita jaga org sekeliling kita i.e family kita dulu, org yg rapat dgn kita... sebelum pergi ke skala lebih besar... insyaAllah.... kemaluan itu takkan kecil sgt.... :)

    ReplyDelete
  2. check out for a healthy lifestyle with pure fruit juice while earning for a freedom lifestyle..

    check out: http://monavie220.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...