Monday 16 May 2011

"Treasure hunt" punya cerita

Sambung la coretan aku . Masih lagi yang pasal mungkin minggu lepas. Oh ya minggu lepas blogger down agak lama, baru aku ingat. Tu yang tak update sama..

Ok lah geng, hanya untuk suka-suka ni salah satu soalan yang aku buat yang agak best bagi la. Ada dua tiga soalan yang aku rasa ok dan patut berjaya dijwb tapi ni agak menarik..

Q:"LIMA DALAM SATU... PENINGLAH"

tahu tak apa jawapan nya.. sapa sapa master kat sini memang tak ada masalah la kan..

ni ha jawapannya....



oklah tu saja untuk soalan, kalau ada yang berminat pasal treasure hunt aku akan buat entry lagi.

Ada sesuatu yang melucukan berlaku apabila jawapan atau papan tanda satu kedai telah ditukar, mungkin saat saat akhir. Aku pun panic bila "sweep" untuk kali terakhir, jawapan aku tak ade..hahahaha.. boleh pulak dalam banyak2 kedai , kedai tu pulak ditukar sign boardnya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...