Saturday 21 May 2011

Annivesary, high tea and kemas rumah

arghhh..keletihan. Mengemas rumah sambil di ganggu oleh anak2. Lurvy ada Hitea untuk meraikan pengetua sekolah yang akan bertukar.

Dia suspen macam mana agaknya pengetua tyang baru. Sbb dia kata dia very confortable dengan pengetua sekarang. Biasa lah kalau pengetua ok tu selalu tak lama. mesti naik pangkat dan kena bertukar masuk ofis. Dah jadi pegawai kat sana. HOD la kot. So dia siap sound kalau nak minta tukar boleh la jumpa dia...


Masih lagi berterabur barang sikit-sikit... Penat dan mau rehat kejap....
Oh ya today is our 16 annivesary... semalam aku keluar dan balik agak lewat. Ada sahabat hadiahkan telekung untuk my wife,, kebetulan la kot. Aku dah siap2 beli hadiah dan Lurvy dah tau pun.. Anyway our annivesary happens after Maghrib.. So aku waiting for the right timing untuk wish Lurvy.

Tapi last-last takut dia tertunggu-tunggu sampai high tea pun tak lalu makan aku sms dulu.. Karang dia kata aku tak ingat lak.... Memang dia terlupa..heheh. Sebab biasalah dua ttiga hari lepas ingat tapi bila sampai hari ni dia boleh lupa... Sib baik..kalau dia wish dulu..tak best aaa...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...