Friday 20 May 2011

MU ke Barcelona..

PAgi-pagi ditegur atau ditanya oleh seorang teman yang merupakan penyokong tegar Chelsea.

Kau pilih Mu ke Barca.
Oh, aku pilih Barca . ( Bukan apa , aku kalau team tu ramai player Argentina aku mmg ada tendency untuk sokong club tu)
Thnks bro sbb tak sokong MU, biar dia org kalah..

Hahahahaha... ini org sama banyak kot. Penyokong Chelsea 49%, MU hater 51%.hahaha

..tapi MU mungkin jadi juara tahun ini. Pada pemerhatian aku MU boleh beat semua team kalau strategi mengena. Walaupun head to head player memang Barca lebih. Tetapi colectively as a team MU look very the solid one...


Tahun depan mungkin aku ada team yg aku nak support...Manchester...

Man City...amacam ..boleh?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...