Wednesday 30 March 2011

Jalan-jalan : hatyai-songkla (final part)

As-salam.. Semoga ceria selalu.. ok ini part yg last yang aku nak post pasal jalan2 kat hadyai ( entahlah kejap Hatyai kejap Hadyai).... Ni banyak cerita masa ronda2 kat Songkla.... Menariknya mana pekan songkla aku puntak tau,maksud aku aku tak sampai pun pekannya..hanya meronda dan stop sekejap kat Samila Beach.. Itu pun tanya org... Next jalan-jalan aku teringin nak pi Bangkok by car, satu family jugak... aku dah survey route,, boleh drive sambil2 singgah kat krabi atau melencong ke Phuket,, then landing kat Bangkok.. Kemudian balik, kalau ada tempat yg scenery menarik lagi singgah lagi...boleh ambik gambar...yeaahhhhh Kat thailand ni memang banyak universiti atau kolej... along the way ada saja tut-tut dok bawak ramai student... Antara yang aku perasan Thaksin University dan Prince Songkla uni. Yang lain2 tak sempat amik nama. Patut la masa aku sekolah dulu team ragbi pi main frendly kat Songkla.. Dekat saja rupanya.

taman permainan di pantai di songkla.. Bentuk kapal. Along g amik gambar..aku dah letih nak rehat menikmati udara segar dipantai..hahahah
Bergerak menuju Golden Mermaid..tgh hari ni.... pantai agak berangin. tak terasa panas sangat..
Baca lah apa yg tertulis. Aku tak baca pun...
Ok time for posing kat situ..
For for the album..
Kalau nak tau cerita ..baca kat sini
Dia nak bergambar solo
Pantai yang agak bersih...
...dan berangin
berehat jap...
....

banyak gerai terutama gerai buah potong...
on the way home...ni kalautak silap lepas bandar hadyai
menghampiri tanah air ku...


-end of my jalan-jalan in Thailand-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...