Wednesday 1 December 2010

Layan gambar lagi baguihhhhhh

Baik layan gambaq la... Bola macam Malaysia nak kalah. Wife pulak nak layan CSI....


Better layan blog. Yang semua ambik masa cuti kat kg minggu lepas..setelah pekena cendol and laksa.




Yang warna hitam tu aku tak pasti apa... aku rasa buka concrete. Tujuannya pun aku tak pasti . Tapi yang pasti ia merupaka set yang cantik bagi aku untuk ambil gambar sillhouette.





Ni persisiran pantai... pasir tu mungkin ditambak sbb pantai ni jenis selut bukan berpasir. Jgn cuba-cuba berenang kecuali nak "belemuih" satu badan. Jarak pasir tu pun hanyalah 10 hingga 15 kaki saja ke gigi air/selut.



Farah with her peace trade mark..





Ni gambar ramai2. Anak2 aku dgn bebudak kat kawasan tu..Nanti rajin aku edit bagi gelap sikit. dan cuba cerah kan langit bagi nampak effect dramatik. Sepatutnya suasana yang ideal ialah mentari yang terang jingga dan bulat full. Dan silhoutte tu betul2 depan matahari.


Tapi apa kan daya mentari sekali lagi terlindung sebalik awan...




Aku nak suruh anak2 aku and frens lompat tapi ruangya sempit. Takut jatuh.. aku pulak tak boleh ambik dari angle yg rendah sbb kotor dgn selut. Kalau salh diaorg lompat mau tergolek kat selut kat bawah.. Kalau jatuh kepala dulu mau terlekat dalam selut tu . Kan naya...



gambar ni aku suka! mau masuk flickr and face book






Oh ya nak naik atas ni agak sukar sbb licin . Nak turun pun sama. Aku nyaris2 tersembam...adeh.


Dan satu lagi bila nak balik binatang ni pun tumpang.... aku pun ambik pic dia buat kenangan... Aku drive saja. Aku tak tau dia turun kat mana..... aku pun tak kesah!!!


Teringat perbualan petang tadi "ada aku kesah....!"







No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...