Thursday, 5 July 2012

Photo: Sunset with a Lady

Di sinilah bermulanya pencarian minyak di bumi Miri Sarawak. Ini adalah telaga minyak yang pertama di Miri. Namanya Grand Old Lady. Kenapakah nama begitu?
Aku pun taktau..

Grand Old lady ni mengadap lautan...:

Macam dalam foto ni

Lampu tu tak menyala tapi itu adalah cahaya mentari yang jatuh untuk sekian harinya. Setelah penat menyinari bumi bertuah Malaysia. Uh bahasa..penat ker? Mana ada penat..Tak pernah komplain pun kan...

HAri pun dah hampir maghrib.
Cabaran peminat foto macam tu lah. Nak dekat magrib makin cantik susuananya.. Kena gerak cepat..

Pergi tempat ni pun dah lewatkan.. Habis kerja pukul 5 lebih. Dekat pukul 6 jugalah baru boleh keluar. Senja kan awal sini...






2 comments:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...