Wednesday 21 March 2012

Tercekik masa memandu... kuih seri muka!









Seperti biasa pagi-pagi semasa memandu , aku akan cuba dengar coloteh Dj, kekadang lucu dan ada saja idea idea mereka. Kalau lagu tu mesti aku nak dengar lagu yang best je. Aku tak de specific genre dan specific channel radio. Kalau lagu best aku layan...kalau hampes aku tukar siaran. Tapi tak lah asyik tukar ja..




Ok ok , ni bukan cerita aku yang tercekik ...


tak nak kasi saspen, tetapi seorang wanita, yep, dan dia tercekik kuih seri muka!



Tadi dalam radio kl, dj announce ada kesesakan di MRR akibat seorang wanita tercekik kuih seri muka dan menyebabkan jam. Ada org update dj tu la kot pasal trfic kat jalan. Kereta belakang wanita tersebut hairan kenapa tak gerak gerak walaupun dan boleh jalanPergi tainjau rupanya pemandu wanita tersebut tercekik kuih seri muka. Dan terpaksa di bawa ke Hospital...



Mungkin besok kuar paper, entah lah tapi kelakar pun ada, simpati pun ada. tapi bukan kelakar nak ketawakan dia, kelakar ttng kejadian la. Harap2 dia selamat.. Huh.. musibah kat mana-mana je kan..




Adakah kuih tu terlalu sedap sampai tak sempat tunggu atau dia terlalu lapar..




P.s Jangan musti-tasking sangat masa memandu ok...

1 comment:

  1. mcm2 hal... cuba kalo time memandu tu fokus kepada pemanduan je... err..... kalo tepon guna handfree boleh kan? :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...