Monday 27 February 2012

Memang dia ni melampau kot...




Salam...
Siapa makhluk ni??? Aku tak kenal pun sapa dia... Dan aku tak kesah.... bab kata org sekarang "ada aku kesah'..?? Tetapi bila aku baca paper hari ni aku terkejut. Aku tak kisah kerana dia penyanyi. Manalah aku amik kisah pasal penyanyi sangat...

Tetapi ...
,,,dia ni melampau. Dan aku juga katakan bahawa akhbar yang menyiarkan photo ni jugak kurang cerdik a.k.a tak sensitif. Aku nak ulas sikit.. Dalam pemberian angpau yang silap pun kita kena sensitif. Tapi fikir punya fikir, mana lah diorang ni paham.. Tuanpunya akhbar ialah party yang mana presiden cukup-cukup seriau dgn keadaan sekarang ni. Tiap-tiap ada komen dia pasal perundangan islam. Oh aku tak mau sentuh isu politik.

Tetapi..
aku ulang statement kat atas " penyanyi ni melampau". APa nama dia,, Erykah Badu??? Dia agak keterlaluan dalam pemakaiannya dan seni tatu (?) pada badannya. Kita nak pakai kalimah suci pun fikir banyak kali takut terlupa dan terbawak masuk bilik air ke apa ke.. Ini dgn corak Allah kat badan yang monggel tu. Eish monggel ke.???.entahlah yang pasti dia tak tutup aurat bagai... dan akhbar ni senang lenang pergi siarkan.. Adus

Rasanya akhbar yang siarkan perlu mintak maaf kot...

P.s Apakah makin kurang sensitiviti antara kita???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...