Sunday, 15 November 2020

Demi vape di dada..pergh macam tagline pasukan bola negara sebelah.

Hokeh,, dia gantung vape ke main banyak. Siap color color gitu. Lepas tu "live" satu Malaysia. Wah wah, satu scene yang janggal untuk dilihat. Dengan berbicara pasal S.O.P covid. Ironi nya orang yg terjebak covid sampai satu tahap tercungap2 mencari oksigen. Oksigen ada dimana mana tapi dada rasa tersekat.

"Hat"dia ni sihat orangnya, nampak sihat, harapnya sihat lah. Siap gantung vape banyak. Pelik betul. 
Alasannya bateri vape selalu habis tu yang sampai  4 biji vape kat dada. Ke lima bijik? Mungkin dah tahap gaban yang tak boleh tanpa vape. So kita kena terima lah kot. Nak buat macam org tak leh tanpa vape.

Tu lah manusia ni perangai 1001 macam. Macam budak2, kan.. masa kecik tak boleh tanpa "puting". tak boleh tanpa botol susu . Nyonyot ja 24 jam.
Ada pulak tak boleh tidur tanpa bantal busuk..

So kita kena terima yang ada tak boleh tanpa vape.. 

Entahlah , yg dok pi mula mula hisap tu kenapa??






p.s. aku tak tengok live pasal anugerah tu. Tak ingat, tak tunggu dan tak kisah..

p.s: terkini dia dah mintak maaf

No comments:

Post a comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...