Friday 18 January 2019

Lurvy underwent surgery..

Assalamualaikum bloggers and readers..

Rabu 16.1.19

Aku bercuti membawa Lurvy ke Columbia Puchong. Ada pembedahan kecil di bahagian rahim. A minor surgery tetapi aku risau sangat, aku yang suam suam nak demam jadi makin teruk. Sebab risau kot. Tapi kalau kena surgery tu tak lah minor kot. Well aku tak sempat sekali pun jumpa doctor. Hari tu appointment pergi sendiri, after school hours. Aku kerja.

Pagi masuk ward sebelum operations, kita lemah betul. Lepas hantar Lurvy masuk wad, aku pula pergi dapatkan rawatan kat klinik. Datang je, dah dibawa ke OT. Can one imagine now, how much time to spend together is very precious, nevertheless, operation successful. Alhamdulillah..
Aku tak sempat juga jumpa doctor on the condition sebenarnya. Tak kisahlah asalkan semua ok,

What a start of the year, Aisya operate mata, Lurvy operated by Gynecologist.. Start with a bang!!
All went well and hopefully this year a beneficial and successful year. Looking for ward ahead..
Lurvy is on medical leave. Which she quite reluctant  untuk cuti lelama. Aku pulak pujuk kata dah doctor suruh rest, lagipun mungkin hari tu sibuk jaga exam. Peluang untuk berehat dan recuperate. Kang bleeding etc kan susah. Dengar cakap doc...

p.s , aku masih lagi tak kebah. Hari tu masa pergi klinik doctor nak bagi mc aku tak mau sbb aku dah apply annual leave attending Lurvy kat spital. Siap discuss condition Lurvy dengan doctor tu..wohahaha. 

and she mentioned not to worry





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...