Thursday 10 January 2019

Duh..boleh macam tu,,kalut nooo

Assalamualaikum bloggers and readers..


Hari ni ada lagi benda lucu..
Biasalah, Lurvy akan ke sekolah dulu. Aku gerak lambat sikit dan ada tugasan hantarin anak-anak ke sekolah.  BIla nak keluar rumah tengok hp dia tertinggal.

Dan tentu dia agak jauh dah.
Terfikir la nak message  kawan dia. No worry aku share thumbprint hp. Dan anak-anak pun dah dapat pin number mma diorang..
Dengan hp aku pun depa dah tau pin . Adoi, bila depa usya pun tatau. Tengok tengok selamber je bukak doraemon kat yutube. Hermmm..
Little hackers.. for good one.
Seriau kenkawan dok hantar wasap yang pelik2 ja..


So aku pun wasap one of Lurvy friend.
BAgitahu dia dalam mesaage yang Lurvy tetringgal phone. Done.

Lurvy pun call. Ingat bawak la, sebab ada nampak cover,, bla bla. Ok lah. Done

Then suruh aku buat appointment kat Columbia Asia atau Tanya nak walk in hari ni boleh tak. 
Ok lah Consider done!!.

"Lepas tu kalau boleh ke tak boleh bagitau semula. Wassap ke no ni sebab ada kelas .." Lurvy ingatkan.

Ok ok!!

Aku pun call Hospital gitu gini.

Dan wassap la..

“Yang, hari ni klinik tutup waktu petang.
Kalau nak pergi petang  esok boleh. Atau call no hospital kalau nak hari lain ker”

Aku pun attach no hospital. Kot la Lurvy nak arrange sendiri.
Senyap ja. Bz kat kelas kot.

Kemudian pukul 2.30 pm Lurvy call dari no. yang sama dan ofcoz takde caller id.
“ Eh tak message pun boleh ke dak..”

“Eh, dah meseage la…tad..eh alamak ke no phone Yang la’

..hp yang tertinggal tu.



P.s Punya la kalut..dah tau hp tertinggal wasap ke situ kenapa..

P.s.s Nasib baik juga message ke no Lurvy. Kalau message loving2 , gurau ke hp kawan dia cenggini:

“Yang, sib baik klinik tutup petang ni. Esok-esok Boleh la kita pergi sesama jumpa doc Gynae. Mana tahu kot kot pregnant” Mampuih..Dah la hp orang!!! Wohahahah..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...