Friday 28 December 2018

Kelakar gak pagi ni..

Assalamualaikum bloggers and readers..

Bersantaian memandu ke ofis pagi ni. Menikmati suasana cuti sekolah yang meberikan kelancaran trafik. Ada beberapa hari lagi sebelum tahun baru untuk aku menikmati perjalanan lancar bak ball bearing cukup gris.

Pagi Jumaat penuh barokah.. juga semoga kita semua diberkati. 

 Buka  radio. dah jadi carca marba setting siaran radio nya. Yelah anak anak naik, ade je ditukarnya channel setting.

Tiba-tiba keluar lagu " Taki taki taki taki rumba"

Wah tentu ramai "berumba-rumba" malam tadi nya..

Layan.. 
Music yang catchy, masud tatau . tak penting ... tapi biasa lah aku layan  je mana yang best.


Sampai ke tol, ada 2 smart tag lane, di mana line sebelah aku "stuck". 
Tu lah driver rumba banyak sangat, smart tag tertinggal ke ni??

Kena la depa reverse..aku tenang dan santai, sebab dah memang terbiasa aku menyaksikan orang me"reverse" dan u-turn ni. Eh u turn pulak.//wohahahahah

Ada kereta lane sebelah pun nak masuk ke kanan. dia bagi signal dan masuk belakang aku. macam gopoh gapah je dia ni.

Aku pun tinjau rear mirror..

Tu dia sorang pompuan...
mak ai,mulut dok marah marah. Aku tau dia marahkan pemandu yang reverse kat lane dia tu.

B*d#h,,bla bla bla..
yang pastinya perkataan "bodoh" aku dapat tangkap. I can read lips..wohahaha. Dengan dok jeling ke kereta sebelah.
Tapi more of mencarut sorang2 ..
Pot pet  pot pet!!  Nala punya marah akak ni


Aku ketawa sorang-sorang.
She makes my day.

Kepada sapa yang kerja dengan dia..watch- out. Siap la korang. Kereta Mitsubishi. Plate WCC something.

Pesan kawan aku " Beware of sexually unsatisfied lady"

Tatau whether relevant ke tak

Wohahahaha.

happy near year folks

1 comment:

  1. hehehe garang naaaw akak tu. sabar jela kadang2 kita pun boleh tersangkut kat lorong smart tag tu.
    xdde saja2 orang tu nakk sangkut kat situ. husnuzon.. dia tengah nak cepat tu. hahaha tapi orang lain pun sama nak cepat..

    aiyoyoo..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...