Thursday 12 April 2018

Order online : Membuka kotak telefon yg baru sampai

Assalamualaikum bloggers and readers..

Ianya adalah keperluan dan aku got a new phone..and now,




Unboxing my phone..

Yiuuuu..its not X, simply because it is damn expensive. Dan aku tak suka membazir..

Oh maaf na..
Sebenarnya membazir ke tak adalah subjectif.

Cuma bagi aku, aku tak layak guna phone mahal sangat. Mahal sikit boleh. Mahal sangat, maaf.

Memang jadi prinsip aku.. kalau aku rasa,  rasa je tau, aku deserve dpt satu barangan at certain level, aku akan downgrade kan keinginan aku..
(Dibaca, mungkin yg di downgrade itu selayaknya bagi aku kot)wohahaha.

Tapi kalau difikirkan , elok mcm aku.. kalau nak kejar branded dan mahal memang tak kesudahnya.

Dan dalam pada tu aku nyaris nyaris click dan nak bayar for ip X..pheww.

Seyes.nak try guna iphone sekali sekali, tapi what for.

Dan this is my first posting using S9..

Tadaaa.

Order online, jadi cemas nak menunggu.
Akhirnya sampai.. ye lah buatnya lost in transit ke apa kan susah



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...