Monday 31 October 2016

Tahniah Kedah!! Cuba lagi Selangor! ( cuba ja tau, jangan sampai menang)

Assalamualaikum bloggers and readers..



  1. Aku nak ucapkan tahniah kepada pasukan Kedah dan juga Selangor yang mempamerkan permainan yang menarik dalam perlawanan akhir semalam.
  2. Bukanlah game terbaik dalam Super League ka Piala Malaysia ka , tapi kalau level final tu kira ok la, menarik la jugak.
  3. Sebabnya kedua dua pasukan tak terlalu merencanakan tektikal dan strategi yang nak menang ja, sebaliknya main secara terbuka dan masing masing terus berusaha mencari gol.
  4. Walaupun Kedah mendahului tetapi tidak sampai bertahan sampai bosan,
  5. Selangor dengan "pengalaman dan laman" (tempat sendiri di Stadium Shah Alam), tak berupaya mendapat manfaat dari kelebihan tersebut. Gerakan serangan Selangor nampak tajam walaupun Kedah banyak menguasai. Tu yang cemas..
  6. Cuma tahun ini tahun Kedah untuk jadi juara dan kegembiraan untuk penyokong yang dok jauh mai ke Shah Alam. Dengan lori bagai.
  7. Tapi depa ni kalah pun tak ralat sangat walaupun kecewa, menang kira bonus,,sbb kalau dah minat tu sokong jugak lagu mana pun.. Thorbaek!!!... la Penyokong Kedah.
  8. Hampa teruskan sokongan nooo.. Kalah menang tetap setia
  9. Awat aku dok koi tulis bahasa Kedah.. Heheh sebab aku orang Kedah, Anak anak semua ic tengah nombot 10. rakyat selangor depa semua.  Tapi sokong macam abah..
  10. Biar jasa jadi kenangan nooooo. Jangan dok gaduh pulun habuan pulakkkk.. jemmm la penyokong kalau ada isu gaji la , tak puas hati la, Raikan kemenangan elok elok naaa,
Sekian..
Hampa cuti, aku kerja juga...


Gambar dari FB Kedah FA dll dan google..satu gambar pun aku tak snap!!

Piala Malaysia 2016 (Medal)









1 comment:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...