Saturday 2 January 2016

1 Jan 2016: Susah ke bangun subuh

Berpagian tadi susah benor nak bangun.
Haishh..masuk tahun baru pun liat juga..

Lurvy kejut subuh..okay jawab aku kemudian terlelap semula...
Sedar2 dia dah baca Al-Quran.

Abaaanng, bangun la.
Ok kata aku..

Di kala terdengar bacaan Alquran ,,hati terdetik
Saat ini aku boleh bangun,,hanya dari tidur..memang boleh sangat bangun.
Kenapa aku tak nak bangun segera..

Nanti-nanti mungkin aku terdengar bacaan Yasin
Aku hendak bangun sesangat ketika itu..
Tapi aku tidak boleh bangun.. Aku melihat orang di sekeliling..
Aku ingin bersuara tapi lidah sudah kelu,,

Oh .. tak boleh jadi ni
terus bingkas bangun..

P.s Thanks Lurvy

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...