Saturday 12 January 2013

Aku seorang coach. Fantasy Arena

Assalamualaikum bloggers and readers..
Ranking aku dan meningkat ke 8317.

Oh kalau yang tak tau.
 Untuk MSL tahun ni astro arena sediakan ruang untuk fantasy football.
Sesiapa nak try jadi coach dan nak olah team sendiri bolehlah berbuat demikian.
Budget untuk satu team 12juta.
Belilah pemain pilihan anda...

Setakat ni aku berpuas hati dgn  team aku cuma aku tak pasti Faiz Subri jadi first eleven tak untuk kelanta. Setakat ni tak ada point dari beliau walaupun aku rasa dia seorang pemain yang gak bagus. Kalau bukan berada dalam senarai utama kelantan maknanya aku kena tranfer dia keluar dan ganti dengan org lain.

So kena scout pemain midfield sekarang ni.. Kunan.. Amirul Hadi?..

Apapun kita tunggu sampai 5 games untuk review team.. transfer masih lagi ada sepuluh.

Best result semalm Aidil seorang defender boleh score.. Banyak point tu...

P.s apa kata kita folo MSL tahun ini dengan menyertai Fantasy.arena.my

Siapa nak join mini leageu bagi tau yer....

1 comment:

  1. yeayyy.. tak tahu pula liga malaysia pun ada liga fantasi.

    tumpang lalu ye.

    Blog Saya: KaoshiDroid

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...