Monday 9 January 2012

Meletup..

Sebelum ni aku teka dia tak bersalah, tak bersalah oleh mahkamah la.

..alaaaa..banyak kali kot yang bersalah tak dipersalahkan, Yang tak bersalah, bersalah.. Yang buat salah curi berbillion tak kena tangkap.. yang curi dua tiga kupang kena jail... Biasa pak..
Bukan luar biasa....
Macam cerita hindustan la... org pun tak hairan dah..

Oh berbalik kepada dia yang tak bersalah, aku tak ada masalah untuk hakim buat keputusan a atau b. Hanya 50 pertaus tekaan yg tepat. ye lah salah atau tidak.. tapi itu tak penting pun..

Yang penting sini kenapa kerahkan org ramai untuk pi berhimpun.. Aku rasa kena respect jugak kot mahkamah.. kalau nak kata tak puas hati nak berhimpun patutnya mola2 lagi. Ini yang macam cerita hindustan.. Sib baik tak ada adegan bila mana hakim nak sampai keputusan ada Inspector Sahab interframe .. bawa bukti baru. Kah kah kah..
Sepatutnya mungkin kawan-kawan, sahabat dan pemimpin lain beri sokongan moral. kalau org ramai nak dtg juga dtglah dgn kerelaan, tak payahlah kerah ke apa...

Apapun tahniah DSAI kerana didapati tak bersalah...

Tapi dajjal mana pula nak kasi huru hara letak bom????

1 comment:

  1. tak pasal pasal lepas subuh dah kuar gi keja... mak lah dari malam tadi bising kata takut jam lah apa lah.... nasib baik menang.. kalau tak takut lak tak dapat balik .. jam lagi

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...