Wednesday 26 January 2011

Blogging buat duit...?

Memang lama aku tak update blog.... aku pun tak perasan yang aku click template designer blog ni warna purple..hahahaha .. purple?
LAst week- last week, banyak minggu la tu aku asyik batuk saja. Saja aku tak pg klinik konon nak badan lawan sendiri. Teory yang ak boleh dipakai. Ndak-ndak pula jenis yang keja kat ofis. Antibody makin lemah...

Aku batuk bagi aku macm biasa la kot, alah bisa tegal biasa, tp pk pk org yang dengar mesti pelik dan hairan, hahaha... sbb apa aku kata macam ni? anak aku yang batuk sekarang ni aku dengar macm teruk saja. Dia ok saja melompat ke sana ke sini. Kalau diorang cepat2 aku ke klinik..

Aku pulak dah ok, tu pun after pegi G.E. Saja cari pasal malas jumpa doktor. OOoo kalau anak aku aku bukan main suruh makan ubat..Hahahahaa..

Minggu ni , hari ahad kat BH ada cerita blog blogger n blogging. Boleh buat duit seyyyy. Tak teruja pun aku nak mengexplore juz yet. Aku tulis bukan kerana adsense or whatever. Aku buat blog sbb aku boleh tulis apa saja, at the same time not to touch controversial thingy and sensitive issue which might hound me back.. Aku blogging kerana aku suka... and it might be quite personal in nature..

Tulis kerana aku mebuatkan aku bebas di alam aku...

and now aku nak tukar setting hahahahha...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...