Sunday 14 November 2010

What a disgrace.... org kedah kata macam pelaq...

Aku nak tulis pasal lain hari ni tp aku tangguhkan dulu. Nak cerita pasal bola.(lagi?).
Hari ni plan uru.............

argh...inilaptop aaaaaaaaaaa...aku dah type manyak......... cammana leh terdelete ni..sensitif beno la pulak ..................


arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!@#$$$$$....

esok mau cari baru jugak.tak kira!

Huh sabar je lah....

ok... aku ringkaskan....

Mal v China.
Arahan pada pengadil: Kau kena bg China menang at all cost!!!. Ongkosnya bisa diatur...
Hasilnya: 3 pemain kena buang padang
keputusannya: pengadil menangkan china 3 - 0

Malaysia, kalau hampa nak balikpun aku tak marah. China nak sangat pingat tu hampa amikla.
What a disgrace games....
Refree tu darimana ya? mongolia ka.. patut la macm ada dendam ja.....Bukan mogolia..? Magnolia.. apa pun ada masyuk kot..

Ok la aku nak tidoq....... sudah larut pagi...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...